Politika kakovosti
POLITIKA KAKOVOSTI LEKARNE ŠPRINGER
Poslanstvo in osnovna dejavnost Lekarne Špringer je učinkovita in uspešna oskrba prebivalcev s kakovostnimi, varnimi in učinkovitimi zdravili ter skrb za njihovo varno in pravilno uporabo.
Lekarna Špringer temelji na politiki kakovosti kot načinu vodenja v smeri nenehnega izboljševanja delovanja.
Cilji politike kakovosti Lekarne Špringer so:
- nenehno izboljševanje naših storitev za uspešno zadovoljevanje zahtev uporabnikov lekarniških storitev,
- izboljševanje obstoječih in razvijanje novih procesov dela,
- izboljševanje komunikacijskih orodij in aktivnosti za zagotavljanje kakovostnega dela,
- stalno informiranje, izobraževanje, usposabljanje in motiviranje zaposlenih ter povečevanje njihovega zadovoljstva,
- krepitev dobrih medsebojnih odnosov, timsko delo in medsebojna pomoč pri delu med zaposlenimi,
- vzdrževanje dobrih odnosov s poslovnimi partnerji,
- stalno posodabljanje opreme in procesov ter upoštevanje veljavnih zakonskih ter drugih zahtev,
- stalno skrb za varovanje in ohranjanje zdravja in nenehna skrb za okolje,
- skrb za zdravo in varno delo zaposlenih.
Lekarna Špringer podpira nenehno izboljševanje sistema kakovosti v smeri boljšega poslovanja in se zaveda pomembnosti doslednega izpolnjevanje želja in potreb uporabnikov lekarniške storitve.
Kazalnik kakovosti za leto 2024
Kazalnik kakovosti | Merilo | Podatek za leto 2024 | |
1 | Delež vseh farmacevtskih intervencij glede na število receptov | število intervencij/število receptov (%) | 2,2% |
2 | Delež strokovnih farmacevtskih intervencij glede na vse farmacevtske intervencije | Število strokovnih intervencij/število intervencij (%) | 3,6% |
3 | Delež strokovnih kritičnih farmacevtskih intervencij glede na vse farmacevtske intervencije | Število strokovnih kritičnih intervencij/število intervencij (%) | 1,4% |
4 | Delež strokovnih kritičnih farmacevtskih intervencij glede na vse strokovne farmacevtske intervencije | Število strokovnih kritičnih intervencij/število strokovnih intervencij (%) | 39% |
5 | Delež rešenih strokovnih kritičnih farmacevtskih intervencij glede na strokovne kritične farmacevtske intervencije | Število rešenih strokovnih kritičnih intervencij/število strokovnih kritičnih intervencij (%) | 72% |
6 | Število napak pri izdaji na 10000 receptov | (število receptov, pri katerih je prišlo do napake110000)/število vseh receptov pri izvajalcu lekarniške dejavnosti | 0 |
7 | Število opozorilnih nevarnih dogodkov2 | število opozorilnih nevarnih dogodkov | 0 |
8 | Število vseh receptov glede na število zaposlenih magistrov farmacije | število receptov/ število zaposlenih magistrov farmacije | 13511 |
9 | Število vseh receptov glede na število priznanih magistrov farmacije | število receptov/ število priznanih magistrov farmacije | 22518 |
10 | Število vseh receptov glede na število vseh zaposlenih magistrov farmacije primerjalno glede na sprejete standarde in normative3 | (število receptov/število zaposlenih magistrov farmacije)/število receptov po normativu | 1,039 |
11 | Število magistrov farmacije s kompetenco za PUZ glede na število vseh zaposlenih magistrov farmacije | število magistrov farmacije kompetentnih za izvajanje storitve PUZ/število zaposlenih magistrov farmacije (%) | 33,3% |
12 | Število magistrov farmacije s kompetenco za FTP glede na število vseh zaposlenih magistrov farmacije | število magistrov farmacije kompetentnih za izvajanje storitve FTP/število zaposlenih magistrov farmacije (%) | 8,3% |
13 | Število izdelanih OKZ glede na število zaposlenih magistrov farmacije | število OKZ/število zaposlenih magistrov farmacije | 2,7 |
14 | Število opravljenih storitev PUZ na magistra farmacije s kompetenco | število primerov PUZ/število magistrov farmacije kompetentnih za izvajanje storitve PUZ | 4,75 |
15 | Zadovoljstvo uporabnikov | / | 4,5 (od 5)4 |
16 | Število prijav domnevnih neželenih učinkih zdravil glede na število vseh farmacevtskih strokovnih delavcev | Število prijav domnevnih neželenih učinkih zdravil/število vseh farmacevtskih strokovnih delavcev | 0,17 |
1 Klasifikacija napak pri izdaji zdravil, ki se spremljajo: • 01 zdravilna učinkovina napačno izdana, •02 jakost zdravila napačno izdana, • 03 količina zdravila napačno izdana, • 04 farmacevtska oblika zdravila napačno izdana
2 Opozorilni nevarni dogodek je dogodek, ki privede ali bi lahko privedel do nepričakovane smrti ali večje stalne izgube telesne funkcije in ni povezan z naravnim potekom bolezni ter pomeni nepredvideno odstopanje med zdravljenjem.
3 Do sprejetja standardov in normativov s strani MZ, se uporablja predlog LZS (13000 Rp/mag. farm na leto)
4 Mnenje Google